Team A: Henrik, Joel, Linda, Viveka (ti 15.11.): Markkinointiviestinnän perusteet, keinot ja osa-alueet, sidosryhmät ja kohderyhmät
Team B: Lyydia, Petri, Risto, Nella (ke 23.11.) Julkisuus
Team C: Sarrah, Lotta, Aapo, Pauliina (to 24.11.) Henkilökohtainen myyntityö ja myynninedistäminen
Team D: Katariina, Meri-Tuuli, Jimi, Mikko (ke 30.11.) Suhde- ja tiedotustoiminta, sponsorointi
Team E: Minna, Miranda, Jenni (ke 14.12.) Mainonta
Tiimin tehtävät:
1. Tee tuntityöskentelystä asiallinen ja selkeä muistio ja julkaise se kurssiblogissa.
2. Etsi taustatietoa käsitellystä aihealueesta ja julkaise kurssiblogissa tuntityöskentelyä täydentävä kirjoitus. Lähdemateriaalina: Vuokko, P. 2003. Markkinointiviestintä - merkitys, vaikutus ja keinot. Porvoo: WS Bookwell Oy. Myös muut lähteet ovat sallittuja.
3. Miettikää ryhmässä aiheeseen liittyviä kysymyksiä pohdittavaksi ryhmälle ja kaikille blogin lukijoille.
4. Miten opittua aihetta voi hyödyntää tulevassa osuuskuntatyöskentelyssä? Liittäkää muutamia esimerkkejä kurssiblogiin.
5. Esitelkää tuotoksenne yhteenveto ryhmälle lyhyesti seuraavalla läsnäolokerralla.
Kaikki:
Kommentoikaa blogissa julkaistuja tekstejä ja vastatkaa ryhmien tekemiin pohdintakysymyksiin. Aktiivisuus palkitaan.
to 15.12. Palautekeskustelu ryhmissä sekä henkilökohtainen kirjallinen palaute.
Muistutus: Etsi taustatietoa käsitellystä aihealueesta ja julkaise kurssiblogissa tuntityöskentelyä täydentävä kirjoitus. Lähdemateriaalina: Vuokko, P. 2003. Markkinointiviestintä - merkitys, vaikutus ja keinot. Porvoo: WS Bookwell Oy. Myös muut lähteet ovat sallittuja.
VastaaPoistaEli lisäilkääpä kommentteihin näitä uusia näkökulmia kirjan pohjalta 15.12. mennessä.